از دو لیتر به بالا 000 ۶۵ تومان - به ازای سفارش هر ۴ عدد در یک خرید ، یک عدد مکمل هدیه دریافت خواهید کرد
مخصوص موتورسیکلت و دارای گرید گرانروی 10W50 که مناسب ترین روغن برای ایران می باشد.
بهترین روغن سال 2016 ، دارای استاندارد کلاس Moto GP.
دارای API SL که این روغن را نسبت به سایر روغن های بازار مقرون به صرفه تر می نماید.
محصول اصل آلمان با ضمانت اصالت کالا
لینک سایت سازنده جهت چک کردن مشخصات:
products.liqui-moly.com/oils/motorbike-4t-synth-10w-50-street-race.html
1- روغن ابزاری است جهت روانکاری قطعات انجین ، روغن خوب از صدمات انجین طی شرایط عادی جلوگیری می کند ؛ بنابراین اگر شما رانندگی نرمالی نداشته باشید حتی اگر بهترین روغن های دنیا را هم استفاده کنید باز هم به انجین طی یک دوره صدمه وارد خواهد شد.
2-کارکرد 5000 کیلومتری ، میزان حداقل کارکرد پیشنهادی در شرایط عادی موتورسیکلت می باشد لذا اگر شما با موتورسیکلت خود در دور بالای موتور رانندگی میکنید و یا حرکات نمایشی اجتم می دهید باید روغن را زودتر از موعد تعویض کنید .
روغن های بهران ، شل ، کاسترول و کلا روغن هایی که مخصوص اتومبیل هستند (و مخصوص موتورسیکلت نیستند و طی مدت زمان طولانی صدمات جبران ناپذیری را به موتورسیکلت شما وارد می کنند ) درارای کارکرد حدکثر 1000 کیلومتری می باشند و بدلیل اینکه مخصوص موتورسیکلت نمی باشند ( روغن های مخصوص موتور سیکلت داری استانداردهای JASO MA 1.0 و JASO MA2.0 می باشند ) در صورتی که تعویض نشوند صدمات جبران ناپذیری را به موتورسیکلت شما وارد می کنند؛ حال فرض کنید شما هر 1000 کیلومتر یک لیتر روغن اتومبیل برای موتورسیکلت خود مصرف می کنید و قیمت هر لیتر 15 هزار تومان می باشد حال این روغن بدلیل اینکه دارای استاندارد SL و مخصوص موتورسیکلت می باشد دارای کارکرد حداقل 5000 کیلومتر برای شرایط عادی رانندگی میباشد( کارکرد این روغن 10000 کیلومتر می باشد ولی بدلیل اینکه بنزین داخل از کیفیت خوبیی برخودار نیست توصیه ما تعویض هر 4 یا 5 هزار کیلومتر می باشد ) بنابراین این روغن برابر 5 لیتر روغن اتومبیل کارکرد برای موتورسیکلت شما دارد یعنی اگر روغن اتومبیل طی این مدت استفاده می کردید مبلغی حدود 75 هزار تومان برای آن پرداخت کرده بودید . پس این روغن ضمن اینکه مناسب ترین و استاندارد ترین روغن برای موتور سیکلت می باشد. حدود 5 هزار تومان نیز برای شما به صرفه تر خواهد بود.
مخصوص موتورهای ریس ، نیکد ، استریت و تریل هایی که به آفرود نمی روند.
این روغن حداقل بر روی 20 نوع موتورسیکلت در ایران تست شده و هیچ مشکلی وجود نداشته است نام برخی از این موتورسیکلت ها:
YAMAHA R1 2009 - KAWASAKI ZX6 2015 - KTM DUKE & RC 200 & 250 - KTM DUKE 390 - SUZUKI GSX 1000 2014 - MEGELLI 250R - MEGELLI 150R - NINJA 300 2015 - NINJA 250 2016
انواع موتورسیکلت CG و بیکلاج - انواع پالس نظیر NS 200 & RS 200
از دو لیتر به بالا 000 ۶۵ تومان - به ازای سفارش هر ۴ عدد در یک خرید ، یک عدد مکمل هدیه دریافت خواهید کرد
مخصوص موتورسیکلت و دارای گرید گرانروی 10W50 که مناسب ترین روغن برای ایران می باشد.
بهترین روغن سال 2016 ، دارای استاندارد کلاس Moto GP.
دارای API SL که این روغن را نسبت به سایر روغن های بازار مقرون به صرفه تر می نماید.
محصول اصل آلمان با ضمانت اصالت کالا
لینک سایت سازنده جهت چک کردن مشخصات:
products.liqui-moly.com/oils/motorbike-4t-synth-10w-50-offroad-race.html
1- روغن ابزاری است جهت روانکاری قطعات انجین ، روغن خوب از صدمات انجین طی شرایط عادی جلوگیری می کند ؛ بنابراین اگر شما رانندگی نرمالی نداشته باشید حتی اگر بهترین روغن های دنیا را هم استفاده کنید باز هم به انجین طی یک دوره صدمه وارد خواهد شد.
2- کارکرد 5000 کیلومتری ، میزان حداقل کارکرد پیشنهادی در شرایط عادی موتورسیکلت می باشد لذا اگر شما با موتورسیکلت خود در دور بالای موتور رانندگی میکنید و یا حرکات نمایشی اجتم می دهید باید روغن را زودتر از موعد تعویض کنید .
3- اگر با موتورسیکلت خود در آفرود مسابقه می دهید و یا رانندگی آفرود بر رانندگی عادی شما غالب می باشد شما باید این روغن را حدکثر 7 ساعت یکبار (پیشنهاد کارخانه 15 ساعت است ولی بدلیل کیفیت پایین بنزین و اقلیم آب و هوایی ایران باید 7 ساعت در نظر گرفته شود ) تعویض شود.
روغن های بهران ، شل ، کاسترول و کلا روغن هایی که مخصوص اتومبیل هستند (و مخصوص موتورسیکلت نیستند و طی مدت زمان طولانی صدمات جبران ناپذیری را به موتورسیکلت شما وارد می کنند ) درارای کارکرد حدکثر 1000 کیلومتری می باشند و بدلیل اینکه مخصوص موتورسیکلت نمی باشند ( روغن های مخصوص موتور سیکلت داری استانداردهای JASO MA 1.0 و JASO MA2.0 می باشند ) در صورتی که تعویض نشوند صدمات جبران ناپذیری را به موتورسیکلت شما وارد می کنند؛ حال فرض کنید شما هر 1000 کیلومتر یک لیتر روغن اتومبیل برای موتورسیکلت خود مصرف می کنید و قیمت هر لیتر 15 هزار تومان می باشد حال این روغن بدلیل اینکه دارای استاندارد SL و مخصوص موتورسیکلت می باشد دارای کارکرد حداقل 5000 کیلومتر برای شرایط عادی رانندگی میباشد( کارکرد این روغن 10000 کیلومتر می باشد ولی بدلیل اینکه بنزین داخل از کیفیت خوبیی برخودار نیست توصیه ما تعویض هر 4 یا 5 هزار کیلومتر می باشد ) بنابراین این روغن برابر 5 لیتر روغن اتومبیل کارکرد برای موتورسیکلت شما دارد یعنی اگر روغن اتومبیل طی این مدت استفاده می کردید مبلغی حدود 75 هزار تومان برای آن پرداخت کرده بودید . پس این روغن ضمن اینکه مناسب ترین و استاندارد ترین روغن برای موتور سیکلت می باشد. حدود 5 هزار تومان نیز برای شما به صرفه تر خواهد بود.
این روغن , مناسب جهت موتورسیکلت های آفرود و تریل هایی که به آفرود می روند می باشد.
به ازای سفارش هر ۴ عدد در یک خرید ، 15000 تومان
4T Additive SHOOTER
اکتان + شستشوی سیستم سوخت رسانی مخصوص موتور سیکلت
افزاینده عمر سیستم سوخت رسانی
بهترین زمان مصرف بعد از هر سوخت گیری
محصول اصل آلمان با ضمانت اصالت کالا
لینک سایت سازنده جهت چک کردن مشخصات:
products.liqui-moly.com/motorbike-4t-shooter-5.html
روغن های بهران ، شل ، کاسترول و کلا روغن هایی که مخصوص اتومبیل هستند (و مخصوص موتورسیکلت نیستند و طی مدت زمان طولانی صدمات جبران ناپذیری را به موتورسیکلت شما وارد می کنند ) درارای کارکرد حدکثر 1000 کیلومتری می باشند و بدلیل اینکه مخصوص موتورسیکلت نمی باشند ( روغن های مخصوص موتور سیکلت داری استانداردهای JASO MA 1.0 و JASO MA2.0 می باشند ) در صورتی که تعویض نشوند صدمات جبران ناپذیری را به موتورسیکلت شما وارد می کنند؛ حال فرض کنید شما هر 1000 کیلومتر یک لیتر روغن اتومبیل برای موتورسیکلت خود مصرف می کنید و قیمت هر لیتر 15 هزار تومان می باشد حال این روغن بدلیل اینکه دارای استاندارد SL و مخصوص موتورسیکلت می باشد دارای کارکرد حداقل 5000 کیلومتر برای شرایط عادی رانندگی میباشد( کارکرد این روغن 10000 کیلومتر می باشد ولی بدلیل اینکه بنزین داخل از کیفیت خوبیی برخودار نیست توصیه ما تعویض هر 4 یا 5 هزار کیلومتر می باشد ) بنابراین این روغن برابر 5 لیتر روغن اتومبیل کارکرد برای موتورسیکلت شما دارد یعنی اگر روغن اتومبیل طی این مدت استفاده می کردید مبلغی حدود 75 هزار تومان برای آن پرداخت کرده بودید . پس این روغن ضمن اینکه مناسب ترین و استاندارد ترین روغن برای موتور سیکلت می باشد. حدود 5 هزار تومان نیز برای شما به صرفه تر خواهد بود.
1- روغن ابزاری است جهت روانکاری قطعات انجین ، روغن خوب از صدمات انجین طی شرایط عادی جلوگیری می کند ؛ بنابراین اگر شما رانندگی نرمالی نداشته باشید حتی اگر بهترین روغن های دنیا را هم استفاده کنید باز هم به انجین طی یک دوره صدمه وارد خواهد شد.
2- کارکرد 5000 کیلومتری ، میزان حداقل کارکرد پیشنهادی در شرایط عادی موتورسیکلت می باشد لذا اگر شما با موتورسیکلت خود در دور بالای موتور رانندگی میکنید و یا حرکات نمایشی اجتم می دهید باید روغن را زودتر از موعد تعویض کنید .
3- اگر با موتورسیکلت خود در آفرود مسابقه می دهید و یا رانندگی آفرود بر رانندگی عادی شما غالب می باشد شما باید این روغن را حدکثر 7 ساعت یکبار (پیشنهاد کارخانه 15 ساعت است ولی بدلیل کیفیت پایین بنزین و اقلیم آب و هوایی ایران باید 7 ساعت در نظر گرفته شود ) تعویض شود.
این روغن , مناسب جهت موتورسیکلت های آفرود و تریل هایی که به آفرود می روند می باشد.
به ازای سفارش هر ۴ محصول در یک خرید ، از تخفیف ویژه برخوردار شوید
افزایش دهنده شتاب و سرعت نهایی
مناسب برای بدست آوردن ماکسیمم راندمان موتورسیکلت
مناسب برای مسابقات سرعت و حرکات نمایشی
افزایش دهنده عمر موتورسیکلت به علت کامل تر شدن سیکل احتراق
مناسب برای انواع موتورسیکلت و جت اسکی
طراحی شده برای ۲۰ لیتر بنزین
محصول اصل آلمان با ضمانت اصالت کالا
لینک سایت سازنده جهت چک کردن مشخصات:
https://products.liqui-moly.com/motorbike-speed-additive-4.html
روغن های بهران ، شل ، کاسترول و کلا روغن هایی که مخصوص اتومبیل هستند (و مخصوص موتورسیکلت نیستند و طی مدت زمان طولانی صدمات جبران ناپذیری را به موتورسیکلت شما وارد می کنند ) درارای کارکرد حدکثر 1000 کیلومتری می باشند و بدلیل اینکه مخصوص موتورسیکلت نمی باشند ( روغن های مخصوص موتور سیکلت داری استانداردهای JASO MA 1.0 و JASO MA2.0 می باشند ) در صورتی که تعویض نشوند صدمات جبران ناپذیری را به موتورسیکلت شما وارد می کنند؛ حال فرض کنید شما هر 1000 کیلومتر یک لیتر روغن اتومبیل برای موتورسیکلت خود مصرف می کنید و قیمت هر لیتر 15 هزار تومان می باشد حال این روغن بدلیل اینکه دارای استاندارد SL و مخصوص موتورسیکلت می باشد دارای کارکرد حداقل 5000 کیلومتر برای شرایط عادی رانندگی میباشد( کارکرد این روغن 10000 کیلومتر می باشد ولی بدلیل اینکه بنزین داخل از کیفیت خوبیی برخودار نیست توصیه ما تعویض هر 4 یا 5 هزار کیلومتر می باشد ) بنابراین این روغن برابر 5 لیتر روغن اتومبیل کارکرد برای موتورسیکلت شما دارد یعنی اگر روغن اتومبیل طی این مدت استفاده می کردید مبلغی حدود 75 هزار تومان برای آن پرداخت کرده بودید . پس این روغن ضمن اینکه مناسب ترین و استاندارد ترین روغن برای موتور سیکلت می باشد. حدود 5 هزار تومان نیز برای شما به صرفه تر خواهد بود.
1- روغن ابزاری است جهت روانکاری قطعات انجین ، روغن خوب از صدمات انجین طی شرایط عادی جلوگیری می کند ؛ بنابراین اگر شما رانندگی نرمالی نداشته باشید حتی اگر بهترین روغن های دنیا را هم استفاده کنید باز هم به انجین طی یک دوره صدمه وارد خواهد شد.
2- کارکرد 5000 کیلومتری ، میزان حداقل کارکرد پیشنهادی در شرایط عادی موتورسیکلت می باشد لذا اگر شما با موتورسیکلت خود در دور بالای موتور رانندگی میکنید و یا حرکات نمایشی اجتم می دهید باید روغن را زودتر از موعد تعویض کنید .
3- اگر با موتورسیکلت خود در آفرود مسابقه می دهید و یا رانندگی آفرود بر رانندگی عادی شما غالب می باشد شما باید این روغن را حدکثر 7 ساعت یکبار (پیشنهاد کارخانه 15 ساعت است ولی بدلیل کیفیت پایین بنزین و اقلیم آب و هوایی ایران باید 7 ساعت در نظر گرفته شود ) تعویض شود.
این روغن , مناسب جهت موتورسیکلت های آفرود و تریل هایی که به آفرود می روند می باشد.